اولين بازارچه قطعات يدكی محصولات سايپا با هدف حذف واسطهها و تامين قطعات مورد نياز مشتریان در ساختمان تاریخی جیپ واقع در خيابان اكباتان تهران راهاندازی شد و قرار است اين امکان در ساير شهرهاي بزرگ نیز عملياتي شود ...
معاون شبكه سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و ارائه خدمات با کیفیت، بر اساس آخرین نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در بهمن ماه ۹۹ موفق به کسب بالاترین ...
سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای تکریم مشتريان و در راستاي عمل به مفاد قانون حمايت از مصرف كنندگان خودرو، سرعت رسيدگي به شكايات مشتريان را افزايش داد
معاون شبكه شرکت سايپايدك گفت: سازمان خدمات پس از فروش سایپا در راستای افزايش رضايت مشتريان و ارائه خدمات باکیفیت، بر اساس نتايج آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب بالاترین ميزان ...
قائم مقام مدیرعامل شرکت امدادخودروسایپا گفت: در سال های اخیر با افزایش حجم خودروهای تولیدی و در پی آن، افزایش خدمات پس از فروش، شرکت های امداد خودرو جعلی و متفرقه با رشد در سراسر کشور، زمینه سوء استفاده از اعتماد ...
مدیر عامل سایپایدک از تعریف 10 محور در بسته بهبود رونق کسب و کار شبکه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد.
به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سیدفخرالدین حیدری ...
درسازمان خدمات پس از فروش سايپا اعلام كرد مشتريان این گروه خودروسازی ميتوانند براي انجام سرويس دورهاي و دريافت خدمات در طرح جمعههاي پاييز در روزهاي جمعه نيز به تعميرگاه هاي مركزي سايپايدك مراجعه كنند
قائم مقام مدیرعامل سایپایدک در حوزه خدمات پس از فروش گفت: نمايندگي هاي گروه خودروسازي سايپا كه در زمان كاهش توليد و بهم ريختگي بازار در كنار ما بودند قطعا در اولويت همكاري قرار خواهند گرفت
سازمان خدمات پس از فروش سايپا در راستاي برآورده كردن نيازهاي مشتريان خود در زمينه خريد و فروش خودروهاي كاركرده، اقدام به راهاندازي مركز كارشناسي رنگ و بدنه خودرو کرده است.
به منظور كاهش ترددهاي درون شهري در طول هفته و رعايت فاصله گذاري اجتماعي، افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب، تعمیرگاههای مرکزی سایپا در تهران، در روزهای جمعه نیز به مشتریان خدمات ارائه ...
قطعات و خدماتی که در طرح «خدمات خودرو در محل» برای خودروهای مشتریان گروه سایپا ارائه می شود علاوه بر اجرت رایگان، ضمانت شبکه خدمات پس از فروش را نیز به همراه دارد.
مدیر عملیات شرکت امدادخودرو سایپا با بیان اینکه اجرت خدمات در محل امدادخودرو سایپا رایگان است و برای ایاب و ذهاب ناوگان امدادی این شرکت نیز مبلغی دریافت نمی شود، گفت: امدادخودرو سایپا در راستای همکاری با کمیته ...
مدیرعامل سایپا یدک با اشاره به ارائه خدمات امدادی به مشتریان در تعطیلات نوروز ۹۹ گفت: به منظور رفاه حال هموطنان گرانقدری که توصیههای ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کرده و در خانه ماندهاند، خدمات امداد در محل ...
مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان محترم گروه سایپا به نمایندگیها و با هدف کاهش تردد در سطح شهرها بخاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گارانتی خودروهایی که در فروردین ۹۹ به ...
اولين سيستم آموزش فني خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و دوره های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شركت سايپا يدك به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.